Tre medarbetare på Sannarp fick häromdagen ta emot gåvor från kommunen, eftersom de arbetat 25 år för arbetsgivaren. Det var Anders, Thomas och Martina. Tack för er insats på Sannarp och i Halmstad kommun. Ni är värdefulla.



Efter tre år samhällsvetenskapsprogrammet springer Sara ut som student med en helt ny syn på världen.
Noel och Clara är redo för steget efter studenten! Med naturvetenskapsprogrammet i bagaget kan de det
Vilken studentdag! Tack alla fantastiska studenter för all den glädje ni delade med er av! Med
Med massa härliga minnen i bagaget springer William och Filippa ut från Sannarpsgymnasiet på fredag. Efter
Med tydliga mål för framtiden tar Grete nu studenten från barn- och fritidsprogrammet, BF. Från gymnasieåren