Idag har vi haft avslutning för årskurs 1 och 2. Wow!, vilken fin avslutning vi fick av våra duktiga elever! Här är ett smakprov:
Latest from Allmänt
Nu har Ebba och Linn tagit studenten från möjligheternas gymnasieutbildning – vård- och omsorgsprogrammet! De springer
Efter tre år samhällsvetenskapsprogrammet springer Sara ut som student med en helt ny syn på världen.
Noel och Clara är redo för steget efter studenten! Med naturvetenskapsprogrammet i bagaget kan de det
Vilken studentdag! Tack alla fantastiska studenter för all den glädje ni delade med er av! Med
Med massa härliga minnen i bagaget springer William och Filippa ut från Sannarpsgymnasiet på fredag. Efter

