Jo, visst saknar vi våra elever som är på vift ute i Europa – London, Paris och Madrid. Därför fick eleverna som är i London besök av sannarpsläraren Magnus, som var där och såg till att alla hade det bra. Här är några bilder på både sämhälls- och naturelever i London.
Latest from Allmänt
Nu har Ebba och Linn tagit studenten från möjligheternas gymnasieutbildning – vård- och omsorgsprogrammet! De springer
Efter tre år samhällsvetenskapsprogrammet springer Sara ut som student med en helt ny syn på världen.
Noel och Clara är redo för steget efter studenten! Med naturvetenskapsprogrammet i bagaget kan de det
Vilken studentdag! Tack alla fantastiska studenter för all den glädje ni delade med er av! Med
Med massa härliga minnen i bagaget springer William och Filippa ut från Sannarpsgymnasiet på fredag. Efter





