Jo, visst saknar vi våra elever som är på vift ute i Europa – London, Paris och Madrid. Därför fick eleverna som är i London besök av sannarpsläraren Magnus, som var där och såg till att alla hade det bra. Här är några bilder på både sämhälls- och naturelever i London.
Latest from Allmänt
Igår besökte treorna på naturvetenskapsprogrammet Chalmers tekniska högskola i Göteborg och avslutade dagen därefter med att
Kriminaltekniker – ett spännande yrke där man blir delaktig i att lösa brott. Igår besökte kriminalteknikerna
Stort grattis till Desirée Ibernon som tog en andraplats i kategorin Årets UF-lärare när Svenska Mästerskapen
I fredags vimlade hela skolan av elever och personal som hade på sig fotbollströja. Fotbollströjefredag är
I helgen representerade våra NIU-badmintonelever Melker, Elton och Victoria Halland när badmintontävlingen Svenska Cupen gick av





